Tjenare, känner att jag måste skapa en ny tråd om denna HTC Explorer – ny budgetlur med 3,2-tumsskärm [Notis] | Swedroid Jag tycker att den är väldigt snygg och smidig, hyfsade specifikationer men helt okej för en nybörjar lur. Vad tycker ni andra om denna, kan den låta lovande, kommer den sälja överhuvudtaget?
processorn är väl densamma som sitter i ZTE blade och gamla x10 mini. Kan nog tyvvär aldrig möta sig mot nya xperia mini / pro och xperia ray
man får vad man betalar för ser denna just i dag i metro med olika priser allt från 999 till 1400 3,2-tums pekskärm, 320 x 480 Android med HTC Sense Färgkamera på 3 megapixel Sociala nätverk Bluetooth 3.0 3G, GPRS, EDGE, Wi-Fi Taltid: Upp till 460 minuter Standbytid: Upp till 485 timmar
Jag skulle nog inte köpa denna, lite inofficiell utredning hos oss visar på runt 30-50% felprocent på de som levereras nu till kund. Starkt jobbat HTC....
Finns ett problem med saknad mjukvara på dessa enheter. Kommer nog rättas till i senare batchar. Skickat från min GT-I9300
Felet verkar vara mjukvarurelaterat, de vi fått in slutar boota upp, fastnar på HTC-loggan. Okänt när fix kommer.
har en sån som reservlur medans noten byts ut... funkar klockers! om man modda den med root och och flasha vart vänder man sig då? kramizar finnen