Är det någon som kan göra, eller vet någon som har gjort en jämförelse mellan en snabb och stabil 2.1 hero och en htc legend? Det skulle vara mycket intressant att se
Jag kan inte säga så mycket men valde själv mellan en HTC Hero(helt ny, 2600 kr inklusive minneskort) och En Legend(begangnad 3000 kr). I slutändan blev det en Hero. Dels för att jag har fingrat lite smått på legend och visst den har snygg skärm, dock gillar jag inte metall höljet. Den är lite snabbare osv. Men jag hade fastnat för en Hero och kunde bara inte ändra mig, kanske var dumt gjort, men jag är iaf nöjd med mitt val .
Skiljer väl inte speciellt mycket hårdvarumässigt mellan dom va? Frugans Legend är blixtrande snabb jämfört med min Hero men jag väntar med spänning på 2.1 till min Hero så att jag får jämföra dem
Har bara känt på en avstängd Legend i butik men jag var inte alls imponerad. Den är nog finfin, men efter alla dregglande recensenter hade jag faktiskt förväntat mig mer ändå. Hur som helst blir det nästa mobil. Heron, som jag fått tillfälle att hårdtesta, känns faktiskt lite väl billig i materialet och kvalitetskänsla även om man jämför den med billigare mobiler - enligt min högst personliga mening. Dessutom ser den plastig och billig ut där materialen möts på sidorna. I termer av prisvärde tror jag dock du gör ett bättre köp på en ny Hero för 2K än en begagnad Legend för 3K (eller en ny för +4K)!