Fick tips om denna sida precis: http://www.dustinhome.se/pd_5010326875.aspx?csref=Utskick_home_100510_HTC_Hero HTC Hero för 2999 kr, känns billigt iaf.
Köp inte. Stöd inte ett företag som inte behandlar sina kunder med värdighet (HTC's uppskjutningar av 2.1). Därmed inte sagt att Hero'n är en kass telefon. Det är den definitivt inte. Den har en helt underbar design och den ligger otroligt skönt i handen.
Haha, jag har _bara_ väntat i lite mer än ett år. Om jag vore du skulle jag vänta och spara ihop pengar (om du nu inte redan har) till en Nexus One eller Nexus Two. Edit: Stock over Custom Android!
Detta liv om 2.1...lägg ner nu. Ni/Vi har köpt en telefon med 1.5...var glada att de ens funderar på att uppdatera den.
Nja, nu tar du väl i lite väl mycket . 2.1 har ju inte precis funnits ute i över ett år och HTC publicerade ju en uppdaterad rom i september förra året. Den enda uppskjutna uppdatering jag vet om är ju just 2.1 som ska komma i juni, efter att ha utlovats i april. Sedan finns det så många bra custom-roms tillgängliga (som t ex Behero+) att jag i alla fall inte saknar den officiella uppdateringen för tillfället
Sak samma om vi fått vänta på 2.1 3 månader eller 1 år. Cirkusen är ju det som jag vill få fram. Sen menade jag: Stock Android = Vanilla (dvs liknande det som nexus one kör). Då slipper man vänta på att ens telefontillverkare ska sätta ihop sitt gränssnitt med Android och om de ens gör det alls. De tjänar ju inga pengar på uppgraderingarna på telefoner som de redan sålt. Nej, får vi alla ett val när vi köper en Android telefon att köra med tillverkarens egna eller inte så kan Android pushas ut som det är (stock Android alltså).