HTC Hero Hos Tre?

Diskussion i 'Hero' startad av Hyppe, 24 aug 2009.

1. Hyppe

Hyppe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tänkte kolla om någon här inne har inside info om HTC Hero Kommer till Tre.se?

jag har ringt lite olika folk på tre och fått olika svar.. ev ska det vara på gång med avtal mellan tre och htc..

2. princedude

princedude Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung S8

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung S8
    Telefon 2:
    iPhone 6s
    Platta:
    iPad
    jag har fått ett svar! jag mailade en kille på tre Erik Hörnfeldt <[email protected]> Press å PR ansvarig..... Han sa nej men att dom höll på och kolla på andra HTC mobiler

"Hej hej
    Jag bara undrar om det är någon som vet om ni kommer ta in htc hero i erat sortiment?" - "Tyvärr inte" svara han!

Sen sa han att:
    "Vi tittar på ett par andra HTC-modeller som HTC inte har offentliggjort än och X2an från Sony Ericsson. Alla utom Nokia planerar Android-modeller."

"Under hösten i Början av nästa år kommer det mycker adroidmobiler från olika tillverkare"

Sen skickade jag ett sms till en butiks telefon! och han sa att han skulle höra av sig inom 2 veckor......

3. Hyppe

Hyppe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

fan. jaja. antar att det får bli felia prata på då? verkar vara bang of the buck om man ska ha med surf

4. JDS

JDS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Jag har också fått beskedet att de varken tar in hero eller galaxy men skall ta in en ny HTC mobil som enligt tre skall heta tatto. Enligt tre så är den sämre specad än hero så det var ointressant för mig att vänta.

5. mofaza

mofaza Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Dom kommer tyvärr inte få in den hos 3. Hoppades på det med tills jag köpte den begagnat istället.
    Ringde till och med till tres huvudansvarige för inköp av mobilen och fick prata engelska med en man som också kunde bekräfta att dom inte skulle köpa in den.
    Men köp en hero ändå! Väntar med spänning på min!

6. rauk84

rauk84 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Bara jag som tänker på HTC Click isf?