Hur raderar jag bakgrundsbilder teman och skal som jag har hämtat hem ? Dom lagras på intern minnet som håller på att ta slut trodde att det skulle lagras på sd kortet som standard och jag hittar ingen funktion för o ta bort filerna från telefon har helst ingen lust att göra en återställning bara för o bli av med dom
Det är inte fullt så enkelt så jag förstår att det är fler som har problem.. Du måste använda htc sense launcher och klicka på anpassa (knappen till höger) och välja t.ex bakgrunder tryck sedan på meny knappen och välj radera.. Peka på dom bilder du vill ta bort och tryck sedan på ta bort knappen.. Trodde först att det skulle gå att göra i htc hub appen men det gick inte QUOTE=ljungbacka;871044]Hur gör man då? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk[/QUOTE]
Om dom ligger på sd kortet så borde du ju kunna komma åt dom via t.ex ES file explorer som finns på market.. Enligt mig den absoult bästa filhanteraren och den är gratis.. Jag skulle bra gärna vilja veta hur man får det o sparas på sd kort för där finns det ju gott om utrymme liksom