Bytes: HTC Incdridble S [Telenor Låst]

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Paralyze, 23 nov 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Mina trådar har låsts, vet inte varför. Så jag hoppas detta inte gör något att ja skapar upp en ny tråd då dom är låsta. Om detta inte är okej, så ta gärna bort tråden bara. Tack Swedroid.

En jätte fin HTC Inc S är till utbyte mot något annat roligt.
    Telefonen är låst, och den har aldrig varit rootad. Helt orginal ROOM är det som körs i den.
    Den är helt clean ifrån Repor på skal och skärm. Finns inte nån smutta repa som jag har sett.
    Telefonen har behandlats väldigt försiktigt. Har varit jätte rädd om den.
    Det medföljer ett 8 Gigabytes Minneskort till den. Och minneskortet har det aldrig varit krångel med.
    Det är mycket bättre om du läser om telefonen via internet. Det vill säga Här.

Jag befinner mig i Borås, och telefonen kan skickas om bytaren står för frakten.
    Jag är intresserad helst gärna av en

• Sony Ericsson - ARC
    Men andra telefoner kan komma till ideer. Jag är gärna uppe för allt. Så visa vad du har.

Om du är väldigt intresserad och en seriös bytare, så ser jag helst att bytet sker mellan 4 ögon. För jag tar säkerheten före.
    Tyvärr så medföljer det inget headset, då det blev stulet. (Av småbarn på en fritidsgård)
    Annars allt annat får du med.

Vi hörs.

2. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

https://swedroid.se/forum/5598-regler-kop-salj-las-dessa.html

Dock fortfarande max en tråd per person som gäller. Det är med andra ord inte tillåtet att annonsera sin vara på nytt om man inte lyckades få den såld första gången.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.