New Response From [ Dennis (Europe Support (Tech)) ]
Bäste HTC kund,
Tack för att du kontaktar vår kundtjänst. Vi är dedikerade till att erbjuda dig den bästa kvaliteten och besvara alla era frågor och funderingar.
Från vad jag kan se så finns det ingen specifik inställning för detta och har inte heller hört om någon annan som vill ändra det, det jag skulle råda dig att prova är att synca mot en annan dator och se om mötena fortfarande dyker upp som 'tentative' du kan även dubbel kolla när du skapar nya möten i kalendern så sparar du dom på olika sätt, gå igenom dom inställningarna och se om det finns ett synkroniserings alternativ.
Om ovanstående steg inte löser ditt problem, besök gärna support på vår webbplats. Gå till:
http://www.htc.com/www/support.aspx
Eller så kan du gå till:
http://www.htc.com/select_country.htm, välj land och klicka på fliken Stöd.
Du kan också ringa vårt Call Center på: +46-85-055-6438 om du har ytterligare frågor.
Tack än en gång för att du kontaktat HTC Support.
Vänliga hälsningar,
Europa kundsupportteamet
HTC Corp Global Service Division
Click to expand...