Har aldrig fått denna "aplikation" att fungera! Så fort jag startar upp den står det: "Kan inte ansluta till HTC Sense servern. Försök senare" Allt annat funkar smutt med min DHD! over and out!
den funkade för mig i början! men nu måste man byta språk till engelska för att det ska gå bra att ansluta till sense servern.
LALALA på den! Det fungerade men så skall det ju inte va! Kanske löser sig men nån update! over and out!
Ännu en sak som gör att jag funderar på att sälja min DHD. Finns svesnka språket med som alternativ så skall det fungera.
Fungerar här. Olåst. Testa att byta språk (från svenska till engelska). Har hört att det kan lösa problemet.
I helgen började "Likes" fungera för mig igen, på svenska. Inte för att det är så mycket att ha men kul när saker fungerar.
haha, om du verkligen funderar på att sälja denna underbara telefon pga. bl.a detta så tycker jag så otroligt synd om dig. får jag fråga vad mer som är så "dåligt"? och vad hade du tänkt byta till? OT; denna har jag oxå bara lyckats komma in på någon fåtal gång, men eftersom där inte är något intressant alls för mig iaf, så skiter jag mest i vilket
Funkar här och jag vet inte varför? Innan så stod det bara att det inte gick att ansluta sedan grejade jag med lite olika versioner på ROMEN och helt plötsligt funkade det bara.
i dislike htc likes, tramsprogram som ligger i bakgrunden saknar min rootning :/ men jo, det fungerar här med på svenska...