Hejsan undrar om det är någon mer en jag som har problem med att telefonen är seg som satan. Den fungerade bra i början när jag lagt in cm6 men nu är den löjligt seg. Testade att installera angry birds och det går inte ens spela för att det hackar. Lika dant i menyerna.. Har kollat en del på youtube med folk som har en magic och det flyter väldigt bra på dom... Men ikke på min
Halloj Ja kör FroyoRedux, en rom baserad på CM6 och den funkar fint. Har upplevt att luren blitt seg när man haft ett par hundra sms men bara o rensa sen har de gått bra igen. Angry Birds funkar liite segt men hackar inte på min magic.
Angrybirds fungerar bra på min magic också. Kan hacka till ibland, men ändå så pass sällan så man stör sig. Däremot så har jag märkt att spelet flyter på mycket bättre om jag avslutar alla applikationer som körs i bakgrunden med en "task killer". CM 5.0.8
MIn magic laggar möjligtvis lite på de allra tyngsta banorna på angrybirds men då kör jag RCmagic med lite lagom överklockning.
Kör overclockwidget, funkar klockrent, behövs de inte är prollen nerklockad och så fort man börjar använda luren så drar den upp den igen gissar på fullt när ja spelar
Nu har jag kört FroyoRedux mod v2.0 ett tag och det fungerade några dagar innan skitmobilen blev seg igen.. finns det någon ROM fil som är typ helt ren med android 2.2 inga flashiga animationer och sånt typ kör med svart bakgrund så den använder så lite kraft som möjligt .. Jag kan inte spela Angry Birds, Panda vs Ninjas, Bubble Blast 2 allt laggar.
Aldrig funderat på det, har 1700 sms, så du menar att om jag raderar alla så blir den kvick? Backupar nu och ska pröva, hade vart smaskens isf
Jag har max 100 sms och den e galet seg.. om jag tar bort alla så är den seg tills jag får ca 20 st men det går endå inte spela tror jag kastar denna lur i väggen verkar inte finnas något bot på segheten, går och köper mig en DHD eller Nexus S