HTC nexus 5?

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av nickewistrom, 3 nov 2012.

1. nickewistrom

nickewistrom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107

MINA ENHETER

Hej!
    Är dags att byta nalle snart, har nu en sgs2 som jag trivts bra med men plastigheten är för mycket. Hade tänkt att köpa sgs3 men som sagt, plast! Har varit inne och känt på HTC telefonerna som verkar vara mycket skönare så tänkte att de får bli en sådan. Men vill ha en nexus enhet för att slippa sense.. Läs runt lite och ser att de finns några få rykten om en nexus enhet från både HTC, LG och Sony.. HTC tilltalar mest av dessa men hittar så dåligt med info om den så undrar om ni kanske hittat några rykten om när den kan komma ut om den nu gör de och vad den har för specs? Som jag förstår det så ska den vara baserad på butterfly j men kan ju ha fel..
    Ledsen om de är lite långdraget skrivet men ni förstår vary jag vill komma :-) Tack på förhand!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

2. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

det kommer inga andra nexus det var bara ett rykte... nu är det bara 1 år kvar till nästa ;)

3. flippzii

flippzii Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Men jag tycker att nexus 4 måste ha ganska bra känsla och byggkvalite med tanke på att det är glas både fram och bak

4. nickewistrom

nickewistrom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107

MINA ENHETER

Ja de börjar den ju ha.. Tydligen så ska ju glaset på baksidan sönder lätt.. Men den känns säkert bra! Blir nog en sådan..

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2