Säljes: HTC Nexus One + orginal-docka

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av oeriksson, 12 jun 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. oeriksson

oeriksson Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Säljer en HTC Nexus One med orginal-docka

Nexus One i fint skick, inga märken på skärmen men några småmärken runt om på kanten av telefonen. Det största (som fortfarande är litet enligt mig) finns nedtill till vänster. Fungerar felfritt, har nyligen lämnat in den för att byta ut power-knappen som var ur funktion. Knappen kräver dock fortfarande att man trycker ordentligt på den, ingenting jag har sett som ett problem när man väl vet om det.

Android 2.3.6 sitter i telefonen, helt "vanilla" direkt från Google. Ej rootad. Givetvis fabriksåterställd till orginal fullt ut. Medföljer gör 8 gb minneskort, orginalladdaren (amerikansk), usb-kabel, hörlurar/handsfree (helt oanvända) samt etuid (helt oanvänt). Medföljer gör även ett extra batteri samt orginal-dockningsstationen. Allt i sina orginalkartonger.

Pris: 1200:-

Bifogade filer:

2. oeriksson

oeriksson Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har insett att powerknappen har lagt av igen på telefonen och fungerar numera kanske en av 30 gånger. Inte världens bästa mobil med andra ord. Dock skapligt enkelt att laga så skulle någon vara intresserad av detta eller att ha telefonen som reservdelslur så säljer jag den för 400:- inklusive allt beskrivet ovan, alltså även dockningsstation.

3. Patr!k

Patr!k Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    319

MINA ENHETER

450kr inkl frakt?

Last edited: 24 jun 2012
  4. bozzo70

bozzo70 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20
    Telefon: