Avslutad: HTC One M8 intressekoll

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ksss, 24 jul 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ksss

    ksss Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2012
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Hej.
    Tänkte kolla om det finns något intresse för en välbevarad HTC M8. Jag har har gått över "to the dark side", iphone alltså :-). Telefonen är då köpt på blocket, och telefonen jag köpte var ny. Var ett reklamationsärende, men killen hade skaffat annan lur under tiden. Kvitto finns från ursprungsköpet, och på själva reklamationen finns.

    Telefonen är från början av Mars i år, och endast uppstartad av den förra ägaren enligt honom själv då. Jag köpte telefonen i slutet av Mars.
    Skydd av glas och ett tpu skydd sitter på sen jag fick den. Jag ser inget märke alls på den, men det är givetvis möjligt det finns någon micro repa. Orginal laddare följer med, svart kabel som jag fick med följer också med, men den kan jag inte verifiera att det är orginal. Inga lurar med.

    Köpvillkor. Jag tar mig rätten att sälja till vem jag vill, och också avbryta försäljningen om jag tycker prisnivån är för låg.

    Jag har fått frågor om pris, och jag satte inget, tänkte bud skulle komma. Men jag vill ha iaf 1500kr för den.

    Edit: pris
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 24 jul 2016
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.