Bytes: HTC One olåst mot S4 - Bytt, lås tråd

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by chrippe7, Jul 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Som jag visste, skaffade HTC One iförrigår på Blocket, använde den en dag och sen kände jag att den inte var något för mig. Tror det är Optimus G2:s fel då jag tycker den är så jävla snygg med dess rundade former och skärm som tar upp hela fronten nästan, ser fram emot när jag får den om förhoppningsvis 2-3 veckor :)
    Den enheten som dock är närmast Optimus G2 idag är S4 så tänkte köra på den tills jag får min Optimus G2 så undrar om någon vill byta sin S4 mot en HTC One. Då One har lite högre marknadsvärde och är lite dyrare i nypris så vill jag gärna ha någon hundralapp emellan.

HTC:n är i nyskick, ett Copterskydd sitter på och kvitto på detta kan skickas med om man så önskar det. Den är olåst och är köpt hos Telia(kvitto finns), fungerar felfritt och alla tillbehör är oanvända och ingår självklart. Finns i Stockholm och byter helst i Stockholm då jag inte vill vänta på S4 eftersom jag ska köra den som privat lur. Förväntar mig en S4 i liknande skick som min, svart eller vit är inte hela världen men ser helst den vita S4an.

PM:a så svarar jag snabbt.

Edit: Har även 2 skal som är på väg från Amazon som kommer på fredag eller nästa vecka som jag skickar över när de kommit, alternativt att vi ses igen :)

Last edited: Aug 1, 2013
  2. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Tackar @paulreedsmith för en trevlig affär!

Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4 Beta

Thread Status:
Not open for further replies.