Säljes: HTC One, vit 32GB [SÅLD]

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid221, 1 jan 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid221

Droid221 Guest

Hej!

Ska nu sälja min HTC One jag införskaffade i Juni 2013, då jag skaffat mig en Nexus 5. Telefonen är använd från inköpsdatum till ca November 2013, och har ett par små skavanker. För att få en uppfattning av dessa har jag gjort ett album på Dropbox där man själv kan se bilder jag tagit på luren: https://www.dropbox.com/sh/mucm108irjmuucd/GVI3Gd9D-p

Sammanfattat är skicket på telefonen bra, men följande bör noteras:
    • Det finns ett par små märken i skärmen (dessa ses bara iom ljusreflektioner från vissa vinklar), se Dropbox-albumet för bilder
    • Plastkanten runt telefonen har av någon anledning gulnat något och är inte längre vit. Likt ovan, se bilderna i Dropbox-albumet för en uppfattning om hur det ser ut
    • Skicket överlag är bra om än något kantstött. ;)

Telefonen är soft-konverterad till en Google Play Edition, och är mjukvarumässigt exakt likadan som den som säljs på Google Play Store i USA. Sålunda kommer man få OTA-uppdateringar på den precis som på modellen som säljs i Google Play Store. Telefonen kör vid leverans den senaste uppdateringen, Android 4.4.2.

I och med telefonens skick skulle jag vilja ha 1700kr för den, detta är inklusive frakt inom landet. Ser helst att luren skickas, då jag haft dåliga erfarenheter av tidigare möten.
    Maila eller PM:a vid intresse! Min mail: [email protected]

Last edited by a moderator: 1 jan 2014
  2. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Kan du återställa den till original mjukvaran? Är den olåst?

3. Droid221

Droid221 Guest

Telefonen är nu såld, moderatorer kan låsa tråden.

@aeom Tack för visat intresse, dessvärre har jag redan hunnit sälja telefonen. :(

Last edited by a moderator: 1 jan 2014
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.