Säljes: HTC One X 1000 Kr

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by Splinter Snake, Oct 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Splinter Snake

Splinter Snake Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hejsan!

Har en HTC One X till salu. Felet med den är att LCDn är paj. När man laddar den och startar den låter det som den ska och man kan ändra volymen med volume-rockern. Digitizern verkar fungera då man kan dra upp och ner volymen när man togglat med volymknapparna, om man siktar rätt alltså.

Jag har manualer och sådant på olika språk kvar, SIM-nyckel, klistermärke med IMEI, skärmskyddet som satt när telefonen kom. Väggladdare finns också men kabeln och förpackningen saknas.

Man får alltså byta LCD:n, alternativt LCD+digitizer. Detta kostar 300-700 om man gör det själv, jag vet inte var en verkstad tar för jobbet.

Jag säljer den för 1000 kronor och möts i Fruängen Centrum, vid tunnelbanan. Har ej möjlighet att åka någon annan stans då jag inte har SL-kort/remsa. Skickas mot förskottsbetalning och att köparen betalar frakten.

Jag ser inte så tydligt när jag får meddelanden på Swedroid så om man vill ha snabbare svar gör man bäst i att maila mig på min mail ( [email protected] ). Annars svarar jag på PM inom några dagar.

Edit: Ska tillägga att jag har kvitto från Tele2.

Last edited: Oct 19, 2012
  2. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

Köper gärna idag om den är olåst :)

3. Splinter Snake

Splinter Snake Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag vet tyvärr inte om den är låst till någon operatör. :/

4. blerimus

blerimus Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Min one x som köptes på tele2 var olåst, tror inte dom låste dom på tele2 :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Thread Status:
Not open for further replies.