Köpes: HTC One X el. bra ersättare i Umeå typ asap

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Mushu, 6 dec 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Mushu

Mushu Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Hej!

Min kära fru tappade sin vita HTC One X i backen så att hela skärmen sprack. Undrar om någon har en HTC One X i bra skick eller en annan modell som kan vara en bra ersättare för en sådan vad gäller design & storlek. Helst en annan HTC men även Sonys Xperia-mobiler samt en vit eller röd Nexus 5 kan vara intressanta ur designsynpunkt!

Endast androidmobiler och allra helst en modell som har en stabil Lollipop-ROM ute. Kom m förslag och bud här i tråden :o

mvh

2. MaxPower

MaxPower Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    45

MINA ENHETER

Jag har en vit Samsung Galaxy S3 i bra skick. Kan skickas på måndag. 800 kr.

3. Mushu

Mushu Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Hej och tack för erbjudandet! Dock inte intressant m samsungmobiler tyvärr :(

4. SHM

SHM Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 367
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23
    HTC One M7 med skärmskydd och skal i nyskick för 1000 kr plus frakt (54 kr spårbart)? Den har Android 4.3 och funkar utan problem. Men den startar ej om man uppdaterar till 4.4.2 därav det låga priset. Har ej tillgång till dator just nu så jag kan fixa den.

EDIT: Givetvis i kartong med alla original tillbehör samt kvitto. Jag har Swish och PayPal.

EDIT 2: Du får buda i min tråd om du är intresserad: https://swedroid.se/forum/index.php?threads/117701/

Last edited: 8 dec 2014
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.