Säljes: HTC One X Vit

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sphex, 15 jun 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sphex

Sphex Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max
    Efter mycket om och men har jag lyckats reklamera min SXS och fick plocka ut en HOX eftersom det var den under erbjudandet bästa telefonen att tillgå. Den kommer jag få nästa vecka, den kommer alltså vara helt oöppnad och orörd, lika oskuldsfull som Justin Bieber, skämt åsido så kommer den vara inplastad och allt vad det innebär. Jag finns i Norrtälje över sommaren, men kommer in till Stockholm lite då och då, skulle det vara något hårdvarufel ställer jag självklart upp och lämnar in den under mitt namn om det är något som krävts.

Kort version: HTC One X vit, i låda med kvitto, oöppnad, orörd, olåst. Finns i Norrtälje och Stockholm, lägg ett bud!

2. nire431

nire431 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb

MINA ENHETER

Telefon:
    IPhone 6s plus 64gb
    Platta:
    Samsung galaxy tab 3 10.1
    Skulle tagit en SGS3 istället.

Bjuder 2500kr för din telefon, för man vet inte om det är fel på den. Som alla andra HoX

3. Sphex

Sphex Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max
    Jag hade inte den möjligheten, de telefoner jag hade att välja på var SXS, iPhone, Lumia, SGS2 samt HOX, men 2500 är för lite, då behåller jag den hellre. Om det skulle vara något fel på den kan vi fixa det snabbt, har en polare som kan DOA den trots att mitt namn står på kvittot alternativt skicka in på reparation om DOA tiden gått ut.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.