HTC Prylar

Discussion in 'HTC Allmänt' started by HTCOUTLET, Jun 24, 2010.

1. HTCOUTLET

HTCOUTLET Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag postade en tråd på fel forum nu postar jag den på rätt forum`"tror jag.
    Jag håller på att bygga en webshop för HTC prylar. Det jag undrar är vad det är för produkter som vi HTC människor vill ha. Ni får mer än gärna ge mig lite idéer och råd vad som är gångbart och vad vi vill ha. Konceptet är direktimport från de större tillverkarna inga mellanhänder = Nordens bästa priser
    Ni kan skicka in mail till mig på vilka produkter som du tänker på. Vår shop är garanterat en iphonefreezone mail [email protected]

Last edited: Jun 24, 2010
  2. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

För det första tror jag att det skulle vara kul med lite anti-Apple, anti-iPhone grejjer. Inte för att jag är en Android-fanboi, jag älskade min iPhone, men det är alltid kul att vara lite barnslig. "Garanterat iPhone-fri zon" tycker jag låter som ett utmärkt och roligt motto för shoppen!

Utöver det s tycker jag du ska sälja mobiler och praktiska tillbehör, alltså inte som Android-webshoppen som säljer kläder och sånt. Väskor, rengöringskit (om det finns), skärmskydd (skräp men storsäljare) osv.

Men har du räknat på denna idé, har du en affärsplan och någon form av undersökning i grunden? Det låter som en högst begränsad andel av marknaden om det bara är HTC, och inte mobiler då, som du skulle sälja. Vore det de billigaste HTC nallarna i Norden så skulle jag nog shoppa direkt dock...

3. HTCOUTLET

MINA ENHETER

Jag provbloggade på en webbadress som jag också äger www.iphonefrezone.com
    Jag kommer naturligt vis att sälja tillbehör till andra mobiler med men i en annan shop.
    Har du kollat in shopen om det är något ni vill ändra på så säg till fler ögon ser mer än 2 st
    kolla in på www.htcoutlet.com

4. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Designen är en smaksak, tycker det känns som att det saknas "det där" men jag vet inte vad. Överlag riktigt bra tycker jag!

På produktsidan är det fel bild på Wildfire och Legend. Produkter saknas för allt utom Desire ser det ut som.

5. HTCOUTLET

MINA ENHETER

Tack för ditt inlägg. Jag fick en komplett produktlista i onsdags och har suttit med den sen kom midsommar i vägen och nu är det midsommardagen. Jag skall titta över de saker du nämnde och ändra. Design är i betraktarens ögon men det jag strävar efter är att det skall vara lätt att hitta sin telefon och de produkter som unika för den telefonmodellen resten av produkterna som passar till alla HTC telefoner skall ligga för sig. Tack än gång och gärna mer konstruktiv kritik.