HTC Sence Nyhetswidget

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by kotn, Apr 25, 2010.

1. kotn

kotn Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Den medföljande widgeten som uppdaterar nyheter uppdaterar inte längre. Det står bara "Laddar nyheter..." men ingenting händer. Trycker man på tidningen högst upp (Dvs typ options) så poppar det upp mina valda feeds och jag kan trycka på dem och läsa. Trots detta så fungerar inte själva widgeten, jag har testat att göra om hela widgeten och välja en specifik feed men det fungerar inte heller.
    Några förslag?

2. Cornflakes

Cornflakes Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hmm verkar skumt min funkar utan problem. antar att du har provat att ta bort widgeten från dina homescreens och sen addat den igen. Det enda som jag lyckades med var att lägga in en felaktig feed som förval och då hände det inte så mkt tills jag lyckades klura ut vad det berodde på.

3. kotn

kotn Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Testade fram och tillbaks, adda och ta bort. Testade även starta om telefonen och då fungerade det. Tyckte det var lite konstigt då jag testat det innan :s

4. pike

pike Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

kanske är buggen jag funnit, att <15MB utrymme på luren så funkar inte updates som det ska, verkar vara en systembug, systemet GLÖMMER tala om att den har reserverat utrymmet

5. goofy

goofy Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har ca 52MB kvar ändå funkar inte uppdateringarna, har (känns det som) försökt med allt.
    Hittar inte heller en liknande newswidget på market, jag vill ha precis som sencs att den täcker hela skärmen och jag själv kan bestämma var den hämtar nyheterna ifrån

6. ErOx

ErOx Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Inte riktigt rätt forumsdel, men jag chansar istället för att skapa en ny tråd.

Denna widget finns i min Desire, men ska den inte även finnas i min HTC Hero med Android 2.1?

Hittar den nämligen inte, någon som vet hur man får "fram" den?

//ErOx