HTC Sense port till SGS :D

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av infexis, 6 jan 2011.

1. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

2. josåatt

josåatt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    118

MINA ENHETER

Njuta av en icke fungerande rom som inte utvecklas längre?

Husknuten, Etzolin och Perka gillar detta.
  3. Anzen

Anzen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Det här projektet har påbörjats igen såg jag idag när jag försökte kolla om de gjort just det.
    Dock kommer de antagligen att öppna ny tråd när första releasen kommer, de har även bytt namn till "GalaxySensation" men inte fastställt ännu av devs.

Inte långt kvar till första releasen, jag blev inte klok på vilket android den kör, de nämner både GB och Eclair. Sense 2.1 iaf, har inte kollat vad det innebär så har ingen aning öht, sry.

Men det kommer, och jag har redan sett videos av den och det ser läckert ut!
    Teaser, orkar inte leta upp resten:
    http://www.youtube.com/watch?v=gZvPvmXP6Pg

Dock har de problem med Phon.apk, och har inte fått igång 3G ännu vad jag vet, och 2G fungerar sådär ser det ut som, men SMS går att skicka och ta emot.

Förvänta er inte mycket dock, det är alpha som kommer närmst, antagligen inte ens det och antagligen inte att rekommendera att installera den första releasen eftersom den antagligen kommer att fungera som "buggletare".

Jag klarade mig utan Wall of text va?

EDIT:
    ROMen bygger på CM7, de har lite problem med att få till kerneln just nu. tror vi har en eller två veckor kvar innan beta.
    Phone fungerar nu som den ska iaf, man kan ringa och ta emot samtal och sms fungerar som sagt sedan tidigare.

Last edited: 21 apr 2011