HTC Sense (Windowslikt?) till andoid???

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av Axer, 10 jul 2010.

1. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Haha Askonstig fråga men går det o fixa (med root kanske?) så det blir som Htc sense (windows) startsida o sånt. Tycker gränssnittet i htc's sense windows är jättenajs! Finns det eller bör jag satsa på en Htc Hd2,Htc mini etc?

2. Snapphane

Snapphane Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    277
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22
    Övrigt:
    TicWatch E
    HTCs Sense är mappat till alla tre system de jobbar med, Android, Windows Mobile/Windows Phone samt Brew. Visst att det blir små skillnader "under skalet", men det generella utseendet är det samma oavsett vad som ligger under.

Så gillar du HTC Sense och vill byta till Android - GÖR DET! :D

3. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jah. Men... Jag tänker helt på startsidan och scrollet och sånt... Fast det är nog bara jag som drömmer lite här :cry:

4. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Personligen tycker jag att Sense gör sig tusen gånger bättre på Android. På Brew är det väldigt begränsat och på Windows så känns det som att det bara är anpassat för jobb. Android ger dig möjligheten till både jobb och fritid.

...nu vill jag inte starta ett flame war Android vs Windows Mobile, men den HTC jag kört med Windows var förvisso en trevlig erfarenhet, men den kändes väldigt mycket mer som en feature phone (icke smartphone) än en Android.