Hejsan! Har sökt igenom flertalet trådar i ämnet, men hittar inget svar på mitt fel, så jag startar en ny. Vill synka mina kontakter med HTC Sync, men det funkar inte. När jag startar synkningen får jag först meddelande "USB felsökning har anslutits", sen "Förbereder SD kort, fel". Sen är det stopp. Har avinstallerat drivrutiner och HTC Sync, och börjat från början, men inget hjälper. Har även försökt exportera mina kontakter via google kontot, men det funkar inte heller (med telefonen). Inga kontakter exporterades till kontot... Importerade till slut en säkerhets kopia .vcf fil, så nu finns dom på kontot iaf. Någon som har tips på vad jag misslyckats med?
Hade oxå problem med HTC Sync. Det visade sig att HTC Sync inte funkar på windows 7. Du kanske oxå har windows 7?
Jo jag har W7 64. Men HTC Sync 3.0 skall enligt HTC funka med 7:an.. Har dribblat en massa med Synk ikväll, men nu ger jag tillfälligt upp Hoppas på lite hjälp här
Hej, Jag fick en uppdatering idag från HTC Sync. 3.0 vilket gjorde så att min synkning slutade att fungera!? Jag har W7 64....