När jag förskökte uppdatera rom:en i min Hero idag så stog det "Anslutningsfel Hittade inte HTC Sync i datorn" (i heron). Jag har HTC SYNC installerat och jag har ej updaterat förut.
Avinstallera den gamla först. Har du nått antivirus eller brandvägg ? Kolla enhetshanteraren ( högerklicka på "den här datorn" och ta "Hantera" ) Se om du har några "!"
Lyckades få in 2.08 nu på datorn. Men när jag försöker uppdatera rom:en med RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe hittar den inte telefonen! "Kolla om USB kabeln sitter i"
Minns inte om man behövde sätta telefonen i sync läge eller starta telefonen i nått speciellt läge. Hittas minnes kortet av datorn ?
Yes, allt förutom "The PC must recognize your phone.You will see a sync icon in the taskbar once the phone has been connected."
Vad händer om du sätter telefonen i sync läge ? , finns om du drar ner aktivitets fältet på telefonen ?
Dags att uppdatera http://www.htc.com/se/supportDownload.aspx?p_id=283&cat=3&dl_id=758 EDIT: Såg att du använde windows 7 men systemkraven till HTC sync säger XP och Vista. Går det att köra i nått kompatibilitetsläge och lura sync att du har Vista eller XP?