HTC Sync problem både på Magic o Hero.

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av deskjet, 24 jan 2010.

1. deskjet

deskjet Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har nu testat att synca både min Hero och frugans Magic på två datorer men ingen utav telefonerna hittar sync på någon utav datorerna.

Jag har fått min Hero att synca en eller ett par gånger i början när jag precis köpt den.
    Tycker att det är lite konstigt att man inte lyckas på två datorer och två telefoner.

HTC Sync är helt uppdaterat och själva programmet fungerar som det ska,
    ena datorn innehåller Win7 x64 och Norton 360 den andra Win7 x86 och AVG.

Någon som har nått tips, kan det ha med antiviruset att göra eller nått annat som bromsar?

Har givetvis testat att starta om alla enheter, men med samma dåliga resultat.
    Har också provat att söka runt efter en lösning men det mesta har ju rört själva syncprogrammet och problem med det, tycker inte jag hittat nått konkret.

2. Abilify

Abilify Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har samma problem! :confused:

3. deskjet

deskjet Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ruggigt enerverande är det i alla fall, helst då jag tycker att jag gått igenom de flesta ömma punkter jag läst om.
    Dom man frågar dumförklarar en gärna och tror att man inte testat och trixat ett dugg, men satt bl a uppe till halv två inatt och tragglade som en tok.

4. nypon

nypon Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade problem med min Hero också, dock var problemet att xp och win7 la in fel driver.

Men när man väl lyckades med detta så fungerade det fint.

finns guide på softpedia