HTC Sync synkar inte alla kalenderhändelser

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Jonols, 8 dec 2010.

1. Jonols

Jonols Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har precis köpt en HTC Desire och har installerat HTC Sync för att kunna synkronisera den med Outlooks kalender, MEN av någon anledning så synkas bara ett fåtal kalenderhändelser. Jag har alltså massor av kalenderhändelser i datorn, men bara några av dessa kalenderhändelser i min telefon. Hur löser man detta? Jag använder USB-kabel för att synka.

2. Jonols

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Komplettering av föregående inlägg.

Det är inte alls så att några kalenderhändelser synkas. Tydligen har jag lyckats synka vissa händelser vid något tillfälle, men efter att ha rensat bort dessa händelser i telefonen och sedan kör HTC Sync så kommer INGA händelser alls över till telefonen. HJÄLP! Hur ska jag göra? En av de viktigaste användningsområdena för en telefon är kalenderfunktionen för min del.

3. Cruz

Cruz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag är också beroende av kalendern i Outlook och min personliga uppfattning är att HTC sync inte är bra...

Själv kör jag MyPhoneExplorer som diskuterats i lite andra trådar. Den hittar du här: http://www.fjsoft.at/en/

För mig funkar den klockrent, inte bara för synk av kalenderhändelser.

4. Jonols

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack så mycket för tipset! MyPhoneExplorer funkade utmärkt!

Märkligt att HTC Sync funkar så dåligt! Det verkar vara många som har problem med det.