HTC sync funkar inte. hittar inte programet på datorn enligt telefonen trotts att man testat att instalera och om instalera. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. några förslag?
jag har instalerat HTC sync på datorn enligt alla instruktioner, kopplat till telefonen men då säger telefonen att HTC sync inte hittas på datorn och även datorn visar inga tecken på att hitta telefonen
Har haft problem med både XP och Vista. Funkar ibland med datorn på jobbet, oftast efter en omstart av luren precis innan. Hemma med XP funkar inte alls. Såg en tråd om en alternativ installationsmetod, men har inte testat själv. Det är MÅNGA som har problem med HTC sync, riktigt dåligt av HTC att inte kunna göra ett fungerande program.
Galet att HTC inte erbjuder mjukvara till åtminstone Win7 + mac utöver vista och xp. Den mjukvara de erbjuder ska ju såklart även vara fungerande.
Har du XP så måste du lägga in sökvägen för drivrutinerna manuellt. Du kan läsa om det i följande tråd https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=2138
HTC sync fungerar på Win7, jag kör det tom på 64 bitars, det finns i forumet hur man får det att fungera.