Någon som vet varför den inte hittar min Magic?. Fick en ny på försäkringen och nu strular det som aldrig förr. Vem orkar med sån här skit?.
Skulle gissa att det är en övervägande antal personer på detta forum som inte använder HTC Sync. Kan vara därför ingen svarat än. Har du alla drivrutiner som följde med HTC Sync installerade? Känner datorn av när du kopplar in den nya telefonen?
Ptja, att få HTC Sync att fungera är en konst i sig. Om du som jag kör med 64-bitars versionen av Win7 kommer du exempelvis behöva installera HTC Sync i Vista compatibility mode, avinstallera drivrutinen OSet installerade när du kopplade mobiltelefonen till datorn första gången och manuellt peka ut den korrekta drivrutinen (har för mig att den finns på Softpedia).
Jag fick ordning på det, man får gå in i enhetshanteraren och byta drivrutin på den första Android enheten som ligger i listan
Hur gjorde du för att byta drivrutin? Jag kör Win 7 professional x64. Klickar jag på uppdatera drivrutin så säger den bara att jag har den bästa installerad redan.
Har sett ibland att den dyker upp som "HTC Dream composite device" eller nått sånt, då får man gå in och byta drivrutin.