HTC Wifi Hotspots

Diskussion i 'Desire HD' startad av Automan, 14 nov 2010.

1. Automan

Automan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ändrade nyss mitt gamla bas surf i mitt abonnemang till det snabbaste som går att få tag i, för jag tyckte det var dags nu när jag har denna luren ;)

Har självklart vanligt snabbt internet hemma osv och kör väl mest wifi där... förut iallafall ;) men ville ha ett bra internet med mig i mobilen när jag är iväg osv.

Provade direkt efter uppgraderingen en funktion jag hade glömt bort att jag hade i telefonen.... HTC Wifi Hotspots, körde igång det snabbt i telefonen och fasiken vad smidigt det verkar, kopplade upp min bärbara dator direkt till den utan problem och gick både snabbt och smärtfritt, skitbra program HTC har lagt in i telefonen, ska testa det mer sen men vad jag märkt var det helt underbar trevlig bekantskap ;)

Vad tycker ni om denna funktion ? hur det har funkat för er, hur stabilt det varit osv.

2. Deebo

Deebo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Vad jag förstår är det inte HTC som lagt in detta, utan det kom i 2.2 FroYo uppdateringen.
    Men jag tycker det är en härlig funktion, perfekt när tjejen vill surfa på sin X10 där hon inte har något mobilsurf på abonemanget.

3. kentgoran

kentgoran Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    25
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon: