Htc wildfire hjälp

Diskussion i 'Wildfire' startad av ale0106, 7 nov 2010.

1. ale0106

ale0106 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag har köpt en htc wildfire och behöver hjälp med den villka program kostar och vilka kostar inte te.x väder maps och andra snälla hjälp vill inte ha en skit dyr räkning :)

2. henca

henca Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    218

MINA ENHETER

Du ser i marknaden vilka appar som kostar. Om det står ett pris så kostar de, om det står "Free" så är det gratis.

m v h Henrik

3. ale0106

ale0106 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Men om man har friend stream på en widget kostar det då och väder. Och om man har sitt facebook konto sparat i mobilen då synkar den alla kontakter från facebook och allt kostar det då. För jag har alltid mobilt nätverk av och är ansluten till Wi-Fi jätte tacksam för era svar :)

4. henca

henca Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    218

MINA ENHETER

Om du har din telefon ansluten till internet endast via wifi kostar det naturligtvis inte mera än vad du betalar för internetanslutningen med wifi-router.

Beroende på vad du har för telefonabbonemang kan datatrafik över 3g kosta. Du bör se till att ha ett abbonemang där du kan surfa obegränsat (eller åtminstone tillräckligt mycket) till en fast kostnad. Det är liksom hela grejen med en Android-lur att man har hela internet i fickan.

m v h Henrik

5. tekken

tekken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    249
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL
    Man har inte en android-telefon utan att ha ett abonnemang med fri surf. Skaffa det eller använd bara WiFi.