HTC's Tangentbord med mera...

Discussion in 'Magic' started by unaz, May 30, 2010.

1. unaz

unaz Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, tryckte in CM5 igår efter att ha haft CursorSense ett bra tag, tänkte de skulle vara skoj att testa nått nytt...

installerade ifrån denna länken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=673394

Nu är det ju så pass att jag tvärdiggar HTC's tangentbord över det som kommer med Android, finns det något sätt att få in det? Har för mig att jag sett det... Sen är jag fruktansvärt förtjust i dailern som kommer med HTC's Sense, om det inte finns en likadan så vore det iaf coolt med en som har liknande funktioner som, tänker mest på hur lätt det är att söka upp kontakter osv...

Hoppas någon har lösningen på mina frågor... Tack på förhand MvH Jonas

2. Victor

Victor Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

3. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
  4. unaz

unaz Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Skulle det innebära en fördel att köra CM Original? Är inte direkt någon mästare på att se skillnad på roms men jag vill åt svart bar i toppen, det är så mkt behagligare än den vita som är original i android...

Tack föresten, det där var ju precis det jag ville ha... Nu gäller det bara att hitta en dialer som är så lik HTC's som möjligt i funktioner...

5. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Det innebär säkert ingen fördel men jag misstänker att om man har problem och dyker in på cyanogens irc kanal eller forum och det kommer fram att man kör en modifierad variant så kan man nog inte räkna med support.

Ang dialer kolla på Superdial.

6. Galaxy

Galaxy Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Skulle rekommendera Dialer One.. som är mycket bättre än superdial som jag oxå har testat.
    http://www.androlib.com/android.application.kz-mek-dialerone-iApD.aspx

7. unaz

unaz Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

jonasl's tangentbord var precis det jag sökte, dock är det en sak som stör mig och det är att det är nån snabbknapp för smileys där man brukade trycka ner tangentbordet förut, hittar faktiskt inte hur jag för bort skiten. Sen vet jag inte om det är tangentbordet som gör det eller inte men det scrollas ju inte vidare i rutan jag skriver i utan de försvinner bakom tangentbordet, annars är det finfint...

EDIT: Nu hittade jag det, känns konstigt att jag inte sett det förut... problemet med rutan som inte följer med är dock kvar...

Last edited: Jun 9, 2010