Hej. Jag köpte min DHD idag och har ett litet problem med HTCSence. Så här ser det ut för mig Borde det inte finnas några menyer som där här youtube-klipp visar?
Finns en hel tråd om problemen med sense sidan.. Verkar dessvärre som om HTC har släppt sidan för tidigt eller så är den mest anpassad för US..
va i kontakt med htc angående problemen, fick följande svar: Tack för ditt email angånde HTC Sense. Just nu pågår det mycket arbeta på sidan från våran teknisk avdelning och detta gör att vissa funktioner tyvärr inte kommer att fungera just nu. De kommer att pågår ett par dagar. Ledsen för detta. mailat till mig 2010-12-07
Mitt funkade fint dagen jag fick telefonen, likaså igårkväll ^^ Sent from my Desire HD using Tapatalk
se på tusan det fick igång kartan iaf. :-) http://androidforums.com/incredible-tips-tricks/134359-fix-those-having-facebook-fot-htc-sense-problems.html
Hej. Jag köpte min mobil DHD idag och blev rekommenderad denna sida. Nu är det så att jag har kopplat min mobil till htc sense, men för mig är det bara grått på kartan och står att jag ska gå in på inställningar och sen platser och ställa på att jag har telefonvisning på, men det har jag redan. Någon aning?
Ja det gör dom, använde locations innan. Däremot har jag "Använda Gps-satelliter" avstängd såg ja nu! kanske det som är problemet? Men stod ju bara telefonfinnaren skulle vara på. NU kan jag inte ens logga in på htcsense, eller ta glömt lösenordet pga error med med hemliga frågan som jag inte ens fått fyllt i.
Kolla runt lite i inställningar som har att göra med GPS m.m. ? Om du kan få din position via kart apps (google maps) så ska det funka.
Du får nog definiera din fråga lite mer noggrant HUR man kan är inte så svårt. Sidan känner av vilken ip-adress och/eller vilket land du har ställt in. Sedan stänger sidan av olika funktioner för olika länder. HUR dom kan göra så är väl för att det finns olika regler för EU och US...typ...
samma problem för mig. dhd. Undrar också varför man inte kan se resten av "flikarna" förutom kartan (som inte ens funkar..) här funkar ju allting - http://www.youtube.com/watch?v=klGaxkhC8LI