1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Huami Amazfit X

Diskussion i 'Wearables' startad av Mindir, 11 sept 2019.

1. Mindir

Mindir Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    181
    Operatör:
    TELIA
    Telefon:
    Samsung S9

MINA ENHETER

Operatör:
    TELIA
    Telefon:
    Samsung S9
    En ny kommande produkt från Huami som är planerad till början av 2020: Amazfit X

Amazfit X

Tycker den ser väldigt läcker ut och böjradien på skärmen är ju väldigt kraftig.
    92 graders böjning samt batteriet (220mA) verkar uppdelat på tre olika mindre batterier för att få till böjningen.

Blir som en Amazfit Cor men att övre och nedre delen på armbandet är täckt av skärm den här gången. :-)

Batteritiden verkar backa till 7 dagar vilket är lite tråkigt då det är en av Cors styrkor i dagsläget dock med en så läcker skärm och design kan jag nog tänka mig att ladda en gång i veckan. :-)
    Stänger man av HR och annat så håller den nog längre än så också.

Skall blir intressant vad den innehåller för mer features sedan.

Troligen släpps det ju först i Kina och sedan kommer en International variant hit lite senare.

Priset lär troligen bli ganska högt men Huami är känd för att vara konkurrenskraftiga när det gäller prisbilden och hoppas att det gäller även för den här produkten.

Ett snygg metalllänk till Amazfit X och det kan vara den snyggaste prylen man bär på sig under 2020. :-)

Lite övrig info från en del andra sidor:

Huami Amazfit X: the Smartwatch of the future?

Amazfit unveils curved Amazfit X smartwatch