Säljes: Huawei Ascend Mate 7

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av slotrat, 26 okt 2015.

Taggar:
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. slotrat

slotrat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35
    Telefon:
    Huawei Mate 8, NXT-L09

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei Mate 8, NXT-L09
    Platta:
    Microsoft Surface 3
    Platta 2:
    Ipad Air 2, 32 GB
    Säljer en guldfärgad Huawei Ascend Mate 7 som är ca 1 år gammal, upplåst bootloader och flashad med senaste Huawei-mjukvara med Lollipop 5.1.1. Fungerar perfekt!

Telefonen är i absolut felfritt skick, inga repor. Ett guldfärgat och något slitet Nillikin hård-skal följer med och det har i princip suttit på sedan telefonen var ny. Likaså sitter det ett 9H Glasskärmskydd på displayen. Skärmen har aldrig varit oskyddad sedan den var ny.

Fås i originallåda med laddare och det som låg i lådan från början samt kvitto från Cyberphoto, garantin är väl slut eller tar slut vilken dag som helst men det finns reklamationsrätt kvar, dock är den som sagt fullt fungerande och i perfekt skick.

Grym lur med bra batteritid och helt OK prestanda än i dag. Säljer då jag bytt mot en dual SIM-telefon i något mindre format.
    Det jag saknar mest på min nya lur är fingeravtrycksläsaren som finns på Mate 7an, fantastiskt bra pryl!

Nu har den åkt ut på Tradera då inget intresse synts här. Spekulanter är välkomna att buda på Tradera:
    http://www.tradera.com/item/260108/244371966/huawei-ascend-mate-7-olast-nyskick

Tråden kan därmed stängs eller raderas eller vad som är lämpligt.

Last edited: 1 nov 2015
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.