Någon som provat dessa? In-ear funkar inte i mina öron, köpte ett par Urbanista Stockholm men det var kass ljud. Apple earpods är ju ett alternativ i samma prisklass annars men de saknar Noice canceling. Har Huawei Mate 20 Pro och man vinner tydligen lite finesser med nyare Huawei med Android 10. Huawei Freebuds 3 Vit Huawei FreeBuds 3 review: No more AirPods envy (Update: Available now) Huawei FreeBuds 3 review
Ja, de har ju fått rätt fina recensioner. Har lyckats tappa en av mina Galaxy Buds och funderar på att uppgradera till dessa, men som alltid vill man ju helst provlyssna själv först. Någon som testat dessa med mössa med? Ser det kufigt ut, eller funkar det?
Jag har inte köpt några ännu, tycker inte de är värda sitt nuvarande pris, trillar de ned under 1500kr slår jag till.
Jag har läst några tester och är intresserad av dem. Tycker dock inte de verkar vara värda sitt nuvarande pris, då kan jag lika gärna köpa Apples Airpods. Sitter inte i sjön så jag väntar på prissänkning.
Jag har ett par. De är bra att ha till vardags om man behöver höra sin omgivning och ANC:n tar faktiskt udden av det värsta, även om den inte ens nästan är jämförbar med vad man får ut av over-ear-lurar. Mikrofonen är riktigt hygglig med för min del i alla fall, så på den punkter fungerar dem också bra.
Jag har haft de sen i december 2019. Kan summera nedan + och - på de: + Ljudkvalitet båda i avlyssning och samtal. + Android app + Trådlös laddning - Batteriet på hörlurarna räcker knappt i 2-3 timmar trots att det marknadsförs som 4 timmar .. - Brusreduceringen är ett skämt, den reducerar batteritiden och ger ingen bra upplevelse. Passformen var inte bra för mina öron som med Airpod2.
Beställt ett par från Amazon för 748 kr. En av mina original V1 Airpods-lurar har batteriet dött och dessa kostar lika mycket som en utbytes-lur från Apple. Ska bara ha dem till att lyssna på podd i sängen där mina Proo känns obekväma genom att innesluta öronkanalen helt. Återkommer när jag fått dem. Bra pris de fått 2 år efter släpp. Uppdatering. Känns okej även om de inte är riktigt lika bekväma som Airpods. Hala som fasiken att hantera men tror mig kunna leva med det då de bara används i sängen. Går att få lägre ljud än med Airpods och det hör jag som ett plus.
Verkar som uppföljaren bara kostar en hundring mer: HUAWEI FreeBuds 4 Headphones, Silver : Amazon.se: Electronics