Huawei Honor, varför har den inte en egen forumdel?

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Deadbeat, 22 aug 2012.

1. Deadbeat

Deadbeat Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Någon som vet varför Honor inte har sin egen tråd i Huawei-delen av forumet? Lite märkligt eftersom flera av Huaweis andra lurar har det. Sen upptäckte jag även att när jag skulle ändra på min info vad jag har för mobil så fanns luren inte ens med på listan. Dåligt!

2. Abilify

Abilify Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Håller med!
    Min kommer på måndag! :)

3. Skuggvarg

Skuggvarg Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    121

MINA ENHETER

Har en, som jag använt i några månaders tid nu. Måttligt nöjd med den. Trots snabb processor är mobilen ofta seg i olika moment. Nu har både wi-fi och bluetooth lagt av (går inte att aktivera) så vad jag kan utläsa av det jag hittat på nätet är det troligtvis ett chip som pajat (såvida inte en uppdatering eller återställning löser problemet, och det hade jag tänkt fixa nu).

Skriva sms ska vi inte ens tala om, Huawei har mycket sämre sms-lösningar än Sony Ericsson hade (när de var Sony Ericsson och inte Sony, nu vet jag inte hur de har det).

Kan passa på att varna för att batteriet plötsligt kan gå från 20% till 3% och kräva att man sätter i laddare omgående, annars stängs mobilen av, så man ska inte luras att tro att mobilen faktiskt har 20% batteri kvar för det verkar inte den aldrig ha.

Men visst borde den ha en egen forumdel.

Last edited: 28 mar 2013
  4. Deadbeat

Deadbeat Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Är inne på min andra Honor då jag pajade skärmen på min första. Hade oxå problem med Wi-Fi på min förra men det skedde först efter att jag uppdaterade den till ICS. Jag kunde koppla upp mig men efter ett tag slutade det att fungera av okänd anledning. Har dock inte haft problem med min nuvarande.

Jag är väldigt nöjd med Honor, den enda gången som jag upplever seghet är att ibland när jag trycker på hemknappen så tar det ett tag innan ikonerna på hemskärmen dyker upp, men det är inte många sekunder det rör sig om så det kan jag leva med. Som sagt var så är jag nöjd med köpet och jag tycker att man får väldigt mycket mobil för pengarna.

Hoppas att man får Jelly Bean, men chansen för det är väl minimal :-P

Skickat från min U8860 via Tapatalk 2

5. chraist

chraist Replicant Moderator

Mottagna gillanden:
    8 961
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör: