Avslutad: Huawei Mate 20 4/128GB (låst google-konto, 300 kr)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 8 apr 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 741
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Säljer en Mate 20 som köptes från Tyska Amazon hösten 2018. Såldes här på forumet för några veckor sedan men köparen hävdar att den inte gick att logga in p g a låst googlekonto. Affären gick tillbaka och det visade sig att den INTE var låst till mitt gamla konto (inte så förvånande då jag alltid är noga med att ta bort googlekonto och lösenord innan jag återställer). Däremot låst till något annat konto. Det finns guider på youtube för hur man eventuellt kommer runt detta men orkar inte lägga tid på det.

Säljes därför för 300 kr inkl frakt. Lämnar absolut inga garantier så inga återköp om köparen inte lyckas få igång den eller av någon annan anledning.

Gamla beskrivningen:

En del hairlines och tunna repor på baksidan och skärmen (syns ej när skärmen är tänd). Lite skav på hörnen och på ena hörnet har limmet släppt en aning så det är en liten glipa dock inget som märks om man inte tittar noga.

Har EMUI 11 med googletjänsterna. Denna lur vad helt klart före sin tid med en riktigt bra kamerasetup. Huvudkameran för sin tid en stor sensor och laser autofokus, kompletteras med 2x telezoom och 16mp vidvinkel. Även en IPS-skärm utan fula skuggor på sidorna (som är normalt på LCD-skämar) och nära 800 nits maximal ljusstyrka. Skärmen är även härligt stor och bred med 6.53" i 18.7:9 ratio.

Huawei Mate 20 review: Alternatives, verdict, pros and cons (gsmarena.com)

Säljer den utan laddare och med ett blått plastskal.

Last edited: 8 apr 2022
  2. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 741
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.