Avslutad: Huawei Mate 20 pro svart, Huawei P20 Pro blå, Bose Soundsport wireless blå

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sydeu, 5 apr 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sydeu

sydeu Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    429
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12
    Dags att sälja av två telefoner.

1. Huawei Mate 20 Pro i svart. Precis fått skärmen utbytt till BOE och inte ens tagit av plasten från nya skärmen. Du får förstås också med förpackning, 3.5mm adapter och laddare (dock inte original-usbkabel då den gått sönder, men annan usb c) Kvitto från Elgiganten medföljer.

Pris: 5800 + eventuellt frakt

2. Huawei P20 Pro i färgen Midnight blue. Denna har i dagsläget upplåst bootloader, vilket inte längre är möjligt. Självklart kan den åter låsas om man så vill, har koden tillgänglig. Denna är i gott skick men har några mindre repor och har även lite märken på kanterna. På bilden kan det se ut som att den är sprucken i nedre högre hörnet vilket inte stämmer, är enbart en skada på ramen och inget man kan känna på glaset. Du får förstås med förpackning och alla originaltillbehör och även ett officiellt silikonskal i använt skick, har däremot inte något kvitto. Köpt ny här på forumet för lite mindre än 6 månader sedan.

Pris: 3500 + eventuell frakt

3. Bose Soundsport wireless, fungerar perfekt men byter då jag fått hem ett par galaxy buds tillsammans med min s10. Köpta här på forumet och har inte kvitto till dessa.

Pris: 600 + eventuellt frakt

Jag finns i centrala Stockholm och möter gärna upp, men kan förstås också skicka sakerna.

Bilder på p20 pro och hörlurarna finns här:

Dropbox - block6 - Simplify your life

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.