Avslutad: Huawei Mate 20 Pro (svart)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av dymatize, 6 feb 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dymatize

dymatize Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Huawei Mate 20 Pro (svart) säljes i absolut nyskick.

Bakgrund: Köpte telefonen den 5 januari. Var länge i valet och kvalet om jag skulle behålla den men valde sedan att öppna telefonen (öppnade kartongen den 28:e januari - bild/film finns som bevis för detta). På grund av alla problem som rapporterats med skärmen startade jag den direkt utan att installera sim eller något annat. Mycket riktigt, den hade givetvis påtaglig greenscreen och såklart även en skärm från LG. Skickade in telefonen på service dag efter. Fick hem telefonen idag och skärmen är nu utbytt till en BEO (fick ingen ny på försäkringen/garantin pga att jag väntat för länge med att öppna den... :((

Jag säljer den pga av att jag har en annan telefon och dessutom så less på hela proceduren med inskick osv.

Skickar med ett helt nytt skal (Spigen Rugged Armour), 2 x LOCA skärmskydd, skyddsfilm till baksidan samt ett Huawei NM card 128 GB (som jag givetvis har öppnat eftersom jag i min naivitet trodde (hoppades) att det inte skulle vara fel på telefonen när jag öppnanden)...

Som jag skrivit ovan, telefonen är exakt i samma skick som när den kom ur kartongen (förutom ny skärm då). Jag är sjuktligt noga och har granskat telefonen ingående efter den kom från service.

Pris: 6200:-

Ej operatörslåst. Kvitto finns givetvis. Inget byte eller prut. "Först till kvarn..."

Bifogade filer:

Last edited: 7 feb 2019
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.