Säljer nu min knappt två veckor gamla Huawei Mate 20 X, detta är den globala versionen så stöd finns för samtliga svenska 4G band samt inga kina-appar. Självklart finns svenskt språk etc.
Älskar verkligen den här telefonen. Sjukt bra skärm på hela 7,12" dock tycker jag den är riktigt smidig att hantera trots storleken och får lätt plats i fickan osv. Måste tyvärr sälja den pga fått lite oväntade utgifter.
Samma kamera som i Mate 20 pro, dvs 40 mpix, 20mpix och 8mpix, tar riktigt grymma kort. Batteriet mäter hela 5000mah vilket har gett mig ca: 10-11 timmar SOT trots att jag kör GPS+ en hel del bluetooth lyssnande av musik. Så ruggigt bra batteritid.
För övrigt har telefonen 6GB ram och 128GB lagring. Matas ju av samma CPU som Mate 20 Pro, dvs Kirin 980.
Skickar med en hel del tillbehör, Nilkin skal, Clear view standing cover, Huawei m-pen, samt en svensk supercharge adapter, följer även med eu-plug på UK-adaptern som ligger i lådan. Alla tillbehör är helt nya och ouppackade även hörlurar och laddare är orört.
Telefonen är i nyskick, Skärmskyddet sitter kvar och telefonen har varit i skal sen jag fick den, så inga märken alls vad jag kan se.
Köptes för lite över 9000:- med alla tillbehör från Wonda för ca: 2 veckor sedan. Tänkte får jag 7000:- så bjuder jag på frakten rekommenderad frakt.
Click to expand...