Huawei mate 7

Diskussion i 'Huawei Allmänt' startad av gcbossen, 15 jan 2016.

1. gcbossen

gcbossen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Loopar vid omstart vid uppdatering av EMUI. Hur gör jag för att reseta den? Har provat med knappkombinationer men den fortsätter bara att loopa. Håller jag inne power o volym ett tag så kommer jag till denna skärm: "Software install failed!
    The update package does not exist, please download the package again. Mina alternativ är att godkänna och trycka på power eller reboota. Vilket jag än väljer börjar samma sak om igen. Hur löser jag detta?

2. keann

keann Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Jag har samma problem, min mobil startar inte utan bara rebootar.
    Jag håller inne ljudet och Power knappen, och det står som du skriver software install failed.

Jag har också en Huawei mate 7. Har du löst problemet?

3. henke_e

henke_e Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Hej på er! Jag ringde huaweisupporten när samma sak hände mig. De guidade mig genom att rensa hela telefonen och starta om. Tror det var att hålla in power plus volym upp för att komma till en meny. Det är säkert den ni beskriver men jag minnsinget om "failed". Allt rensas i telefonen så tänk på att alltid ta backup innan programuppdateringar! (förstår förstås att det inte hjälper er nu men andra kanske läser). Tur att jag är så nöjd med telefonen i övrigt. Annars hade jag nog blivit ganska sur över att en uppgradering kan få ställa till det så....

4. jensaeriksson

jensaeriksson Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    63

MINA ENHETER

Men för fasiken såååå uselt!!

5. Prodigys

Prodigys Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Motorola Moto X Play

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Motorola Moto X Play
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy xCover 3
    Har i stort sett samma problem, skulle uppdatera telefonen och när den startade om sig så fastnade den på huawei-bilden. Kommer inte längre på något sätt och den går inte ens att stänga av utan skärmen är konstant på. Håller jag inne power-knappen startar den om och fastnar på samma ställe igen.

Testade att koppla den till datorn men den registreras inte och har provat alla knappkombinationer jag har hittat vid googling men inget hjälper.

Någon som har ett tips?