Huawei Mediapad Fodral

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Danneman101, 31 mar 2012.

1. Danneman101

Danneman101 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Precis köpt en Huawei Mediapad, men har svårt att hitta fodral till den. Någon som har lite tips? Är ute efter ett stryktåligt fodral då jag antagligen kommer att ha med den på semester och ungar kommer att kladda på den ovarsamt.

2. echo

echo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Sök lite på ebay så hittar du en hel del. Sök efter t.ex. mediapad case eller springboard case.

Jag beställde själv ett fodral via ebay för ett par veckor sedan men det har inte anlänt än så jag kan inte uttala mig om det.

3. Danneman101

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

4. Son

Son Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag beställde denna:
    http://www.ebay.com/itm/28083691750...NX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_6244wt_950
    Mycket bra kvalitet, bättre än förväntat. Smidigt med magneter som håller den ordentligt stängd och möjlighet till flera vinklar på lutningen. Specifikt utformad för MediaPaden med hål för alla anslutningar och högtalare.

5. Danneman101

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tittade på en sån men tyckte den såg lite halvdan ut i kvaliten på bilden. Kanske skulle beställa en sån också. Men vad var det för "gift" du fick med? :)

6. Son

Son Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Var också tveksam men blev som sagt positivt överraskad vid leverans. Fick med en skärmskyddsfilm utan att ha beställt det så jag antar den utgjorde gåvan.