huawei x6 kamera funkar ej

Diskussion i 'Huawei Allmänt' startad av boster, 3 november 2011.

1. boster

boster Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har en huawei x6 och nu strular det med att ta kort med den, alla program funkar fint och den är snabb med att öppna upp programmen. men när jag ska öppa upp kamera- ikonen så tar det lång tid innan ikonen öppnar upp och sen blir den svart i skärmen och så låser telefonen sig. man får trycka många gånger på "åter- ikonen" innan telefonen reagerar på att man har tryckt på ikonen men om man startar om mobilen och trycker på ikonen för kamera så kommer den ikonen fram sen försvinner den och skärmen blir svart och den låser sig. inget händer heller på ikonen för filminspelning, det blir precis lika som när man ska ta kort. Alltså; varken kameran eller videoinspelningen fungerar överhuvudtaget, hela telefon låser sig.

Ps har sänt den till cdon på rep/uppdatering och fick tillbaka den i dag och vad glad jag vart kameran funkade fint 2-3gr sen var det samma sak som tidigare har även provat att återställa den och även formatera micro-sd kort utan resultat
    fan vad trött man blir :mad:
    har mailat dom igen om detta snart blir den bojsänke:mad:

vad fan ska man göra kan man häva köpet och få pengaran tillbaka tro
    den har varit seg på att öppna upp kamera hela tiden som jag har haft den men nu är den hel knäpp och blir bara svart i skärmen och låser sig