Hur är Iphone-kunder funtade?

Diskussion i 'Off Topic' startad av Northlander, 1 jul 2010.

1. Northlander

Northlander Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

2. cnord

cnord Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Att folk vill ha accessoaren iPhone är inte konstigare än att folk vill köpa Ralph Lauren pikéer för 900 spänn styck. Att försöka intressera dem för en H&M-piké med 12 innerfickor och inbyggd bluetooth är helt bortkastat. HTC/Acer säljer teknik. Apple och Sony Ericsson säljer design - Apple råkar bara ha lyckats bättre.

3. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jag har ägt flera iphone's. Just för att iphone VAR den bästa telefonen.

Nu äger jag vad jag anser vara en mkt bättre telefon: Nexus One!

4. Peter_l

Peter_l Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Exakt! Kul att en till säger så. Jag får ständigt frågan varför jag har en Androidlur, när jag bara för ett halvår sen höjde iphonen till skyarna.

Det går helt enkelt inte in i skallen på vissa att iphone var överlägsen för ett tag sen, men utvecklingen har stått still hos Apple medan androidgänget seglat förbi.
    Iphone 4 kommer inte att hjälpa. Det känns mer som en finputsning av ett gammalt koncept i stället för en helt ny telefon i det fallet. Det säger till och med dom mest inbitna applefanboysen i bekantskapskretsen.

5. Sneaky

Sneaky Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Iphone 4 är Apples mest lyckade launch någonsin, så nog verkar det som det hjälper.

6. Coldsnap

Coldsnap Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

1990 ringde och ville ha tillbaka sin Amiga/Atari-diskussion. ;)

7. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Det är fler och fler som resonerar som ni. Min arbetskamrat är precis likadan. Det är skönt att folk faktiskt börja ändra sin uppfattning. Även om de testar en Android i toppskiktet och kanske inte är nöjd så finns i alla fall viljan att se över barriären Steve skapat med en av världens bästa PR.

Alla är inte nöjda med Android. Vissa vill ha det enklare. Vissa är inte nöjda med iPhone. Men de flesta tror fortfarande att det de har i handen är det bästa på marknaden i alla avseenden :)