Hur återställer jag från SD kortet - HTC Desire

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av jornin, 11 aug 2010.

1. jornin

jornin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hjälp!

Jag har stött på ett problem efter att jag har gjort systemåterställning samt installerat nya OS:et på min HTC Desire.
    Före detta gjorde jag självklart en backup på sd-kortet, men när ominstalleringen var klar brukar man få upp en ruta som frågar om man vill återskapa sin backup från sd-kortet. Denna gången kom inte den rutan upp! :cry: Är det någon som vet hur jag kan få tillbaka allt jag sparat?!
    En märklig sak är att före ominstalleringen fanns "Sekretess" under inställningar, där man valde att en backup skulle göras, men "Sekretess" finns inte kvar längre! Vart hittar man motsvarigheten?

Någon som upplevt samma?? Någon som har en lösning??

Tacksam för svar!!

2. Cruz

Cruz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Förstår inte riktigt hur du gick till väga.

Om du uppdaterade från 2.1 till 2.2 och backade innan så återställs datat.
    Om du gjort en fabriksåterställning efter att ha uppgraderat till 2.2 så är nog datat förlorat.

I 2.2 är "Sekretess" borttaget ur menyn. Fn sker ingen backup i 2.2 som det gjorde i 2.1.
    Har beskrivit det senare här https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=17963

3. jornin

jornin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag säkerhetskopierade data, gjorde fabriksåterställning, och fick därefter ett automatiskt meddelande om att uppgradera till 2.2 vilket jag gjorde. Jag fick aldrig något meddelande om att återställa data.. Och om jag fattat det rätt så borde det inte vart något problem? Riktigt surt i vilket fall :(

Tack för informationen!

4. egzon

egzon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag har ett problem med min xperia x10. det är så att jag hade grafiskt lösenord och råkade skriva fel och det kommer att jag ska logga in på mitt google konto men när jag skriver in mitt google konto så fungerar det inte. så nu vill jag återsälla hela telefonen men jag vet inte hur man ska göra det via datan. någon som kan hjälpa mig?