Fråga: Hur fixar jag.../Hur fungerar...

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av Marticus, 15 mars 2012.

1. Marticus

Marticus Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Har köpt min första smartphone nu och kan konstatera att än så länge är jag en mycket nöjd Xperia S ägare!

I och med att detta är min första smartphone är det lite jag skulle vilja fråga, tänkte även att jag inte är den första som frågar hur man använder "X" eller hur "Y" fungerar, så skapade en liten frågetråd, hoppas det går bra.

Det jag undrar är:
    -Laddade ner hotmail-appen, men den visar inte inkommna mail samtidigt som datorn, den visar ibland inte alls i mobilen nya mail jag fått förrns jag öppnat dem i datorn. Hur fixar jag så jag direkt ser inkomna mail i mobilen?

MVH!

2. Arvid719

Arvid719 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54

MINA ENHETER

Använd den inbyggda mail appen istället, tycker den funkar bättre. Du får ställa in hur ofta du vill den ska uppdatera, om den konstant skulle uppdatera som på datorn skulle den dra enorma mängder batteri.

3. Marticus

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ni får ursäkta mig men nu hittade jag i inställningar under konton och sync. Men tråden kan ju iaf fungera som en frågetråd angående inställningar och funktioner i telefonen?

4. Marticus

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Oj! det var ett snabbt svar, tack!

5. bergsby

bergsby Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Kommer låta som ett dåligt tips MEN. Skapa ett gmail konto och vidare befoga alla mail från hotmail till den. Gmail är i min menning 100 gånger bättre då det finns ett fungerande Spam filter och telefonen kretsar kring ditt g konto.

6. HenrikLundqvist

HenrikLundqvist Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone XS Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone XS Max
    Jag skulle också rekommendera en övergång till gmail om man har en Android-telefon.