Hur går det med den stora uppdateringen?

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av dragontrumpetare, 22 jun 2010.

1. dragontrumpetare

dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    332
    Telefon:
    SONY Xperia 10

MINA ENHETER

Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Nu har det gått nästan en vecka sedan jag fick beskedet av Erik Hörnfeldt att 3 har godkänt den stora nya uppdateringen och försöker få SE att lägga upp den så fort som möjligt. Jag frågade samma sak idag den 22/6 och Erik ger samma svar. Skriver inte om 2.1 utan den inför 2.1. Vad är det nu som gör att den dröjer så in i helskotta? Är det så att SE väntar på att alla operatörer i Sverige skall godkänna den, eller vad i helskotta sker? 2.1 står ju för fankens å bankar runt husknuten?

Redigerar: Har fått svar nu att det möjligen tar 2-3 veckor för SE att släppa uppdateringen. Och det är enligt Erik snabbare än NOKIA som tar runt 6 veckor. Så möjligen nästa vecka eller veckan efter den.

Last edited: 22 jun 2010
  2. Papazian

Papazian Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Suck, hade hoppats på innan midsommar ju

3. ormetkruper

ormetkruper Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    153
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Info:
    Nova Launcher Prime sedan typ 2013
    Fixar de till batteritiden med bortemot det dubbla som de påstår så blir jag mer än nöjd. Är just det som jag stör mig mest på för närvarande. IOFS Android 2.1 vore inte heller dumt när det kommer så man kan använda blåtandsklockan igen. Den var ju toppen att ha och styra musikspelaren med t.ex.