Problem: Hur integrera one x med facebook

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Heaviside, 7 maj 2012.

1. Heaviside

Heaviside Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har kämpat lite med att jag vill integrera min telefon med facebook. Dvs att när det kommer en notifikation, eller om någon skriver till mig så ska det plinga till i luren.

Jag tycker att jag har gjort alla inställningar som man kan tänka sig. I facebook-appen som följde med min one X har jag aktiverat allt jag kommer över för att se om jag kan få någon effekt, notifications, ett refreshintervall på 30min, phone led, wall posts, messages, comments, friend requests etc. Men inget händer.

Första gången när jag startade min one x och tryckte in mina uppgifter så fick jag notifikationer ner till luren, men sedan dess har det varit tyst.

Det enda jag kan komma på är att jag har installerat widget locker. Ett tag körde jag även juice defender och Nova launcher, men de används inte i skrivandets stund. Är osäker på om detta är one x specifikt, men det är en sån jag har iaf.

2. aframo

aframo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

samma skit för mig, den ger mig inte meddelande om något från facebook. Även om inställningarna är inställda på att avisera mig med meddelande ljud, led lampa osv. Wierd

3. Kurt

Kurt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 15 PM

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon: