Hur lägga på luren vid samtal om man kör for 1,6?

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av H3raz, 26 jul 2010.

1. H3raz

H3raz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag kör for 1,6 på min x10 mini, och nu till problemet.. jag ringde upp någon och under samtalet tryckte jag pilbakåt knappen två gånger för att gå in i menyn och kolla några saker jag behövde under samtalet, i det läget har jag ingen röd knapp att trycka på för att avsluta telefonsamtalet då jag kom till mobilsvar, tänkte att stänga av telefonen va en bra paniklösning men det slog ju bara på tangentlåset och mörkade skärmen. Löste det genom att ringa upp ett annat nummer för att då få upp en röd lur som jag kunde trycka på.

Är detta enda sättet man kan göra på eller hur fasen lägger man på luren om man gått ifrån uppringningsläget där man har en röd lur??

2. mynta2004

mynta2004 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Dra ner "rullgardinen" och klicka på samtalet så kommer du tillbaka till "samtalet" och kan avsluta.
    Annars så avslutas ju samtalet när den andra personen lägger på så det spelar ju ingen roll om DU avslutar samtalet eller ej.

3. elpapo

elpapo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92

MINA ENHETER

Du kan hålla tummen 1 sek på din "bar" högst upp. Då rullas listan ned och där ser du pågående samtal (eller vad det nu stod). Klicka på den då kommer du tillbaka till telefon läget.

4. elpapo

elpapo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92

MINA ENHETER

mynta2004 = Lucky Luke :)