Hur många olika modeller av 8,9?

Diskussion i 'Samsung' startad av Kurre, 14 feb 2012.

1. Kurre

Kurre Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vilka olika modeller av 8,9 finns det egentligen?
    Hittar ingen lista ens hos Samsung.

T.ex. NetonNet säljer en Samsung P7310 Galaxy Tab 16gb wifi med Android 3.0 Honeycomb medans Elgiganten säljer en Samsung Galaxy Tab P7310 8.9 16GB WiFi med Android 3.1 Honeycomb.
    Eller Batteriet på den hos NetonNet som är på 6000 mAh medans batteriet på samma modell hos Katching är på 6100 mAh.
    Osv.

Någon som har en lista över de olika modeller av 8,9:an?

2. kallt_kaffe

kallt_kaffe Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 685
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi Mi Note 10

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Xiaomi Mi Note 10
    P7300/P7310 - Tegra 2 CPU (2x1GHz) 1Gb RAM och sen tror jag det finns både 16Gb och 32Gb modeller. Dock osäker på om 32Gb modellerna finns på svenska marknaden.

Variationer mellan olika nätbutiker gissar jag är felskrivningar. Om jag inte minns fel är det 6100mAh som gäller och Honeycomb 3.1. Dock är 3.2 under utrullning.

Sen har du LTE(4G) modellen som i USA går under namnet SGH-i957 men i sverige verkar ha bytt namn till P7320. Troligen handlar det dock om samma platta men det råder en viss förvirring. LTE modellen är inte Tegra baserad utan har en dubbelkärning Qualcommprocessor på 2x1.5GHz.

3. TIMTRUTTA

TIMTRUTTA Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

hej! jag har köpt en samsung platta p7320 och rootat den men hittar ingen bra rom och lägga in ? Någon som har tips på rom till denna så vore jag tacksam ///TT

P.S hur gör man för att ringa från den(3g) skall visst gå enligt samsung läste jag ...finns ju ingen "nummerplatta" vad jag vet ...tacksam för svar ...:)
    Hittade en app jag kunde ringa med...men fortfarande ingen rom :(

Last edited: 29 mar 2012