Hur många utav er har fått en "utbyttesenhet"?

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av Droid119, 1 mar 2013.

1. Droid119

Droid119 Guest

Efter att ha haft min sensation på reperation hos Deltaservice/CR-service och ett mainboard byttes till:
    Bli medlem eller för att visa innehållet!
    Och även detta gjordes:
    Pga överhettningar, ej uppdaterad batteriprocent blabla.
    Ringde HTC idag och förklarade läget att telefonen överhettas och adaptern till usbkabeln så man kan ladda via vägguttaget ja ni fattar blir skitvarm och telefonens temp ligger runt 42-43 Celsius oanvänd!? Som när jag spelade temple run i kanske 5min så märkte jag att handen hade "försvunnit" ja, domnat bort. Kollade då telefonens temperatur via Android system info och tempen var på 50 Celsius!? fick panik drog ut batteriet och la det på skrivbordet. Men då märkte jag att batteriet var inte ens varmt? utan själva telefonen var skitvarm. Återgår nu till att jag ringde htc idag. Förklarade läget och en överhettad sensation under laddning orörd blev direkt kopplad till en chef och hon sa att hon skulle ringa upp framåt eftermiddagen och det gjorde hon och förklarade att dem ville reklamera min sensation efter en servicereperation? Och fick ett mail från henne också:
    Ni som har fått en s.k utbytesenhet var verkstaden tvunga att genomsöka telefonen alltså undersöka var väl ett mer passande ord eller ja "återskapa" problemen? och sedan ge htc ett besked om en "ny" lur i detta fallet Sensation? Enligt Moa så skulle den bara skickas till Deltaservice och sedan bytas ut? Ni som har vart med om detta kan ni förklara processen? :)